Åsk, blixt, regn väder!!

hejj!!


Usch, d är värdens hemskaste väder! D åskar och blixtrar heeeela tiden! Sen så spöregnar d. Jiipiie.

Igår så kunde jag nt sova, d kom en harkranka när jag skulle lägga mejj på golvet brevid datan (fråga nt vrf) och sen så satt den på väggen nära golvet typ 20 centimeter ifrån mina fötter!! Jag sprang upp och satte mejj på tå på stolen! Sen så fick jag sitta så jätte länge. Och sen när jag tittade dit den hade sutit så var den nt där, så jag visste nt alls vart den var! fett läbbigt d var! usch, jag hatar sånna!! Men sne så sprang jag till soffan och kollade på tv, sen så somnade jag typ 5.


Igår bestämde jag att jag nt ska äta ngt onyttigt på hela veckan.(D kmr bli svårt för jag ska träffa anna och sen så har jag en tårta i kylskåpet!) Och att  jag skulle försöka träna varje dag. Idag så skulle jag jogga, men eftersom d här hemska vädret så ångra jag mej :p


Mamma åkte nyss coh hämta min mobil (A) Den här mobilen kmr jag att vara rädd om :b Nt tappa den i marken 24/7 elr tappa den i ån!


Jag tänkte ladda upp bilderna från sthlm men d gick nt :S D var ngt konstigt md  saken så att amn nt kunde ladda upp ngt :S Vet nån om man kan ladda upp videos? Asso sånna som man gör själv :p ahha asso om man filmar ngt.


nu ska jag äta frukost, elr lunch :p Men ändå så borde d heta frukost? För frukost är den första måltiden man äter? Så även om man ätar den sent så borde d frtf kallas för frulle..

haha, hursomhelst :p


Skriver senare


Pusssw<3/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0