Snart hem till Erik

Hejhej!

Nu har jag nyss ätit. Tacos, muums! :D Men jag ska ju vara vegitarian i en-två veckor. D kanske jag nt har sagt? haha, men jag ska vara vegitarian i en-två veckor, kul kul :) Så jag åt Quornfärs och massa grönsaker :)

Jag kom hem för nån timme sen. D var kul i fjällnora :)
D var massa hundar där. Smilla badade lite, men sprang mest runt md dom andra hundarna och busade -.-
Vi badade ganska länge nt jäääte länge men ganska :) D var varmt i vattnet! Skööönt (H)

Nu kanske ni märker att jag flamsar lite mena jg vet nt vad jag ska skriva, haha XD

Nu ska jag fixa mej, ska till erik snart. Jag har nt hunnit sminka mej elr ngt. Vi skulle se på Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest, 2:an. Vi såg ettan igår.

Hare bra, skriver när ajg kmr hem om nt min syrra har datan och henens kompis. Just d, min syrras kompis ska "bo" här i en vecka, för min syrra och hon vill d :p haha

Pusssw<3/S




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0