Bilder =)

Hejhej bloggen!

Jag somnade typ 6 igår *gäsp*  Jag var skit pigg typ :p
Sen så hade jag ställt väckarklockan på 11. Men jag somande typ om efter en min :p
Här kmr dom flesta bilderna som jag och sofia tog igår. Vi skämtar på typ alla bilderna ^^


Sofia är rädd om mejj(AA) :)


I'm Bond, James Bond :p


Sofia är lebb!! hahahahah, hon skämtar, hon är nt lebb! :p


Ignorera min tröja, annars är den rolig/fin vah?:D


Hahaha XD


Sofia är anti-kamera :p Och jag gör ngt :p


Kram <3


Hahahahah, vet nt vad sofia gör XD Vi busar lite :p


Haha, mitt hår är lite ruffsigt (A)- Sofias fel! :p


Sofia är arg på väggen :p


Kolla in sofias hals :p


Sen i slutet lekte jag ledsen(A) hahah,,


Coola ögonfransar vah? :D

Nu vill sofia spela spel :p
Jag tor att vi äter frukost/lunch snart :)
Är hungrig :p


Skriver mer sen

Hare

Pusssw<3/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0