Blandat inlägg =)

hejj! :)

Igår så tittade jag på sex and the city, och jag skrattade när jag tittade på d :p hahha, första gången jag verkligen garvade XD jag kmr nt ihåg nu vad d var jag garva åt :S :p men d var skit bra avsnitt :D

Sen efter så gjorde jag en övning så att man får fastare innelår på fem min, jag fick nog d, men d var jobbigt! Jag gjorde 40 st tror jag elr 50 och efteråt så darade mina ben :p haha, dom gör d i musklerna på utsidan om man har ansträngt sej typ :p
http://www.iform.se/Crosslink.jsp?d=838&a=1130, d var sidan jag hitta övningen på :) sen så drar du ner till dom där längarna som är lilarosa och tryckerpå: "få fastare innelår på fem min" och där står d hur man gör ;)
http://www.iform.se/Crosslink.jsp?d=838&a=1116, för rumpa och
http://www.iform.se/Crosslink.jsp?d=838&a=1104, mage :)

Sen när jag hade kollat på tv och gjort de där, så gick jag för att borsta tänderna och fixa mej, d tog jätte lång tid, typ en halv timme-45 min, för mej brukar d annars ta typ fem min. Men jag hade på en ansiktsrengöring typ, och sen nobbrade jag mina ögonbryn lite (A), och sen borstade jag tänderna i typ tio min :p Sen tvätta bort sminket och så :)

Men jag gick och la mej efter d och då var kl 20 i 3 :O och jag började fixa mej typ fem i två elr ngt :p


jag ska träffa anna på fredag, sen så åker jag till mormor och morfar på lördag morgon, Anna och jag ska först vara hos mej ett tag, sen gå till gränby sen till stan och fika och kolla lite och sen gå på bio :D Sen så ska jag kanske åka till gbg i agusti md min bror och vara på lisseberg md anna :D <3


nu ska jag snacka lite mer md anna innan hon loggar ut :)

Hare bäst!! :) Skriver senare =)

Pusss<3/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0