Bullar (:

Hejhej!


Jag tittade på mobiler, jag hittade nt så jätte många, men en som jag kanske ska få är Sony Ericsson W580i Rosa.


Snygg?

Haha.


Sen gick vi till gränby oxå. Och köpte en bikiniöverdel :) Jätte fin! :D Ska ta en bild på den sen. Jag brukar nt gilla den sorten, d är "paljeter" på, några och sen är den vit :) Rea på Lindex, konstigt att jag köpte där oxå, brukar nt köpa saker där XD haha, hursomhelst den kostade bara 80 kr! :D

När jag kom hem så satte jag mejj framför tvn i typ en halvtimme sen vare mat, och d var äckligt så jag åt typ inget. Men jag åt sallad och sen så har jag ätit bullar! :D

Nu ska jag chatta lite mer :D (A)


Pusssw<3/S

Kommentarer
Postat av: SSOOFIIAA

Min syrra har den mobilen.

2008-07-18 @ 13:04:43
URL: http://ssoofiiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0