Fixning snart:)

Hejhej bloggen!

Jag vakande för en halvtimme sen typ.  Jag somnade typ halv fyra igår, men jag somnnade i soffan så jag sov lite där.

Idag så ska jag gå till gränby md sofia :) Hon skulle köpa en present till sin mama som fyller år på måndag men dom ska fira henne på söndag (d vet jag för sofia sa d till mej och d fasnade i mitt huvud, konstigt eftersom vi brottades efter d (A) hahah) och sen ska jag kanske till Erik. 

Jag måste duscha innan gränby och kl är redan halv två! Usch va stressigt allt blir om man sover länge (A)
 
Just d när sofia sov hos mejj så såg vi på honey oxå!

Honey


[klicka på bilden för större bild]

Men nu ska jag duscha, och när vi kmr till gränby så ska jag köpa en korv elr ngt, för jag hinner nog nt  äta ngt innan vi ska gå.

Skriver mer sen!

Hare bra!!

Pusssw<3/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0