FÖRLÅT!

hejhej bloggen!

Gud va jag är dum, jag kom på typ nyss att jag hade en blogg? Så jag har heltglömt d dom här dagaran, sry!
Va konstigt d känns :S hursomhelst.

Just d, sist så skrev jag att ajg skulle till gränby :p
Aa, jag var där md sofia :), jag köpte ett par trososr, som sofia hittade :p<3 Tack bby<3
Och hon köpte present till sin mor :)
Sen köpte jag en Cola till min brorsa(snäll jag va vah!! ;O) och lite naturgodis för typ 8 kr :p
Sofia köpte en slush, hon älska sånna, och jag tog typ hela hennes (A) Jag ba: Kan jag få smaka (AA) hon ba: Aa sen så ska man ju sugrör och då "sög" jag typ ett par centemeter, sofia ba: :O haha XD
Just d!! Sofia köpte en sjal turkos, skiit fin!! :D

Sen så sov sofia hos mejj, vi tittade nt på nån film, elr nån på tv:n men vi såg nt hela vi börja titta i typ mitten-slutet. Sen tittade vi på SATC (Sex and the city) och Next och Jackass. D var kul, vi skrattade som fan när vi tittade på Jackass! XD  Sen så skulle vi  försöka "bära" upp den andra i soffan, haha, d gick väl sådär bra, gjorde ont i ryggen bara. Sen så tittade vi sex dagar och sju nätter, kom på d nyss :)  Sen så masserade jag sofia, hon hade ont i axlarna.
Sen somnade vi kanske runt 3 elr halv 4 -.-


[ tryck på bilden för större bild ]

När vi vaknade, så åt vi frukost, sen så titta vi klart på Sex dagar och sju nätter, vi somnade inann den slutade.
Sen så åkte vi till Fyrishov, d var kul :D
Sofia köpte slush såklart :) och jag smakade (AA) Och sen köpte jag mjukglass :)
Sen bada vi mer och sen så köpte jag läkerol och sofia en glass :)

Sen skjutsade min mamma hem sofia och sen åkte jag hem.
Sen åt jag osv, sen så var Jennifier hos sin mamma så vi gick ut :) Mamma ringde typ halv 11 kvart i 11 och sa att jag skulle hem, Jenny sa att vi kanske skulle göra ngt på sönda vet nt om hon menade den här elr nästa. Men jag skulle vara inne på msn, för hennes mobil är sönder.

I går så gjorde jag typ inget på dagen, tog d lugnt (A)
Sen på kvällen så gick jag hem till Erik, typ kvart i nio, vi tittade på film, och han visade hur man använde soda stream, fatta nt så mkt eftersom jag höll på att spela spel på hans mobil (AA) slog hans rekord som var typ 6000 elr ngt :p 
Sen tittade vi på film, Pirates of the Caribbean: The Curse of the Black Pearl. Den slutade typ tolv eftersom vi fixade massa inann vi börja titta. Och jag kmr nt ihåg en liten bit i slutet :p  men nu har jag sett hela :D Sen ringde mamma halv ett och sa att jag skulle komma hem. Jag kom hem typ 25 i ett, och då börja jag titta på TV :) jag ska typ till han idag oxå typ på kvällen, och jag ska föröska att tvinga dit sofia oxå :) mohhahah (dålig humor)
Men innan så ska jag till Fjällnora md sofia, henens mamma, pappa och deras hund :) Så jag måste fixa mej lite :p

Just d dag fyra, äsch jag skriver den nu d hände nt så mkt..

Men aja :p Här kmr den :)

Dag 4.

Jag kmr nt ihåg när vi vaknade, jag tror att agnes duschade iaf, och att jag o maija åkte till kiosken och köpte dricka. Sen åt vi frukost och så. Sen så packade vi och fixade fint i stuga som vi sov i, sen så cyklade vi till bryggan och sa "hejdå" 
Sen så cyklade vi tillbaka och satte oss i bilen. Vi åkte till maijas moste och hennes kusiner för att hennes kusin vill visa sin häst.  Maija red lite och hoppade, vi tog kort på henne.  Sen så åkte vi hem till dom och åt lunch. Sen så satte vi oss i bilen och åkte hem. På vägen så stannade vi på en jättestor godisaffär jag tror att d var den största i hela sverige, och d var jätte många killar utanför! Och vi hade nt sett killar på typ 4 dagar förutom dom i maijas släkt och några på stan.  Sen skjutsade dom hem oss :)
När jag kom hem gjorde jag typ inget, efter en stund så loggade jag in på datan, hade saknat den :p <3

D var typ allt :)


Nu ska jag ringa Sofia(<3) och fråga när vi ungefär ska åka till fjällnora och om hon vill hänga md till Erik sen :)


Skriver mer sen, trro jag :p haha <3

Hare bra!

Pusssw<3/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0