Gml inlägg

Hej hej!

Nu har jag varit md Agnes :) Vi var först i Källparken och snackade om tatueringar & piercingar, och lite mer. Sen så var i vi lekplatsen, haha. Och va där en liten stund sen så gick vi tiill ica och köpte en dricka (A) sen så gick vi tille en kolgård och gungande gungbräda och skojade, kul kul. Sen följde jag md agnes en bit hem :) För hon skulle till sin syrra ;)




Ikv vet jag nt vad som händer, ska kanske vara md Erik, sofia ville vara md då, haha, vi få se om jag äns är md hnm. Hm, hans halvsyskon är hemma hos dom, så vi kan nt titta på film där, och min syrras kompis ska ju bo hos oss i en vecka. Så d är folk här oxå.. Hursomhelst, jag ska smsa han sen.



Mamma kom hem nyss. Jag måste äta ngt! Asso d är ngt fel md mej, sen jag blev "vegitarian" man kan nt säga att jag är d efterosm jag bara ska vara d i typ två veckor, hursomhelst, sen dess så har min magsäck blivit mindre. Så jag är aldrig hungrig, så jag har bara ätit två mackor och en glass(piggelin) på hela dagen. D är ju nt så bra..Men d positiva saken md att jag har varit vegitarian i en vecka, och nt att min magsäck har blivit mindre elr sånt, utan att jag har nu börjat äta ost på mina mackor! Jag gjorde aldrig d förut, utan åt alltid skinka osv, och för att jag har ätit ost, så har mina naglar blivit hårdare/tjockare! Som är jättepositivt, för förut så hade jag tunna och mjuka som gick sönder heeeela tiden, och nu ser man en liten vit kant! :D :D Så nu ska jag fortsätta att äta ost ! :D haha.



Nu till rubriken, jag har läst lite av mina gml inlägg, usch!! Man fattar inget! Och rubrikerna: Heej! Hejsan svejsan!
Va tänkte jag md?!:O
Usch, hoppas att jag har blivit bättre nu?? Fattar man vad jag skriver osv? hoppas hoppas d!




Agnes och jag har kommit på en sak som vi ska göra (jag kom på d(AA))
Varje veckoa hon är hos sin pappa, så ska vi försöka att gå ut och gå innan frukost (nu på somnnarlovet iaf) en halvtimme och gå, rask takt! För d är ju bra träning att gå ut och gå/jogga på morgonen innan frukost, emn ingen av oss orkar jogga varje dag, så d blir gå, vi kanske joggar nån dag vem vet. Men minst en halvtimme iaf. Och jag ska börja att äta goood frukost, md frukt och typ yoghurt, elr god macka =)
Muums!! :D :D

Nu ska jag titta lite mer på andra bloggar.  Och lite skoj, skriv gärna en kommentar så jag kan titta på era bloggar!! :D


Hare bra!


Skriver mer sen!!


pusssw<3/S

Kommentarer
Postat av: N I C O L E

åhh tack så mycket :D glad jag blir

2008-07-09 @ 17:54:11
URL: http://kiwiz.blogg.se/
Postat av: SSOOFIIAAA

Haha, agness o jag sa förut att vi skulle börja gå typ en timme varje dag och massa:P;)

2008-07-10 @ 20:08:45
URL: http://ssoofiiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0