hejdå
hejj!!


Nu har jag Ääääntligen packat färdigt, har typ packat, tio tröjor, 7 byxor och hundra underkläder XD Och jag ska vara borta i typ 10 dagar :p
usch, kmr sakna alla skit mkt! Jag kmr hem typ den 5 och sofia åker den 3 och kmr hem den tionde. Kmr sakna dej huuur mkt som helst gmn<3 Vi måste träffas när du kmr hem! Vi kan försöka att träffas typ den 12 elr ng t:) Skit, sist vi träffades var den 20 juli, TRE veckor!! SKIT tre veckor utan dej<33 :'( :'( Och agnes och maija! åååh :'( Vi MÅSTE hitta på ngt i sommar alla vi<3<3

jag måste gå och lägga mej snart, ska upp sex imorn :p

Försöker hinna skriva imorn innan vi åker. Annars så ses vi om tio dagar! Elr om jag kan låna en data där uppe av min morbror elr ngt :)

Hare BÄÄST<3<3<3

pussss<3<3<3<3<3<3<333/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0