Hemma

HejHej! :D

Nu har jag köpt present till min kusin, d blev först smink, ögonskugga, mascara, leppglans, nagellack och en nessisär. Sen en skrivbok och kort och typ penna?elr ngt:p d var nt bara jag som köpte d var från familjen liksom. Jag valde typ bara sminket (AA)
Under  tiden vi var där så blev jag skiiit hungrig! Jag hadebara ätit en liten pizzabit (hem gjord) och två st rostmackor md inget på. Och kl var typ 7 snacka om att jag var hungrig! När vi kom hem så svimmade jag nästan.  Jag hade typ varit skiit hungrig fem ggr asso först var jag skiit hungrig sen så kände jag nt att jag var hungrig längre för att jag var så hungrig :p och sen så fem ggr till :p

Ikvl så ska jag bara vara hemma. D känns som att d var länge sen jag var hemma på kvällen och tittar på TV md mamma :p
Men jag ska upp ganska tidigt imorn så jag vill sova och vila nu på kvällen. Vi ska åka till Sthlm typ 12 imorn. Sen innan så ska jag hinna ut och gå, duscha(raka mejj osv) och fixa mejj osv(igen).
Jag tänkte köpa ngt på Gränby som jag skulle ha imorgoen. Jag såg ett fint skärp på Vero Moda, som man har under brösten typ, men jag gjorde d nt.

Idag så var d ju först skiit fint väder, och sen när jag skulle ut och sola så blev d moln på en gång! Så jag gick in och tittade på TV och sen efter ett tag så började d regna! Sommar väder..

Nu så ska jag hämta lite ramläsa (skogsbär såklart) =), och sen gå och titta klart på en film på 1:an. Den heter Unfaituful. Md Richard Gere ocvh sen nån till tjej, kmr nt ihåg vad hon heter.

Men ha en bra fredagskväll, skriver kanske senare ikv, elr imorgoen innan vi åker! :)

Pusssw<3/S

Kommentarer
Postat av: N I C O L E

tack detsamma :)

2008-07-11 @ 23:01:00
URL: http://kiwiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0