Hemma=)

Hejhej!!

Nu har vi kommit hem,. Jag är skit trött så jag skriver bara ett kort inlägg om vad vi har gjort.

När vi kom dit så åkte vi till första stället, lager md massa  saker, där så fick vi massa porslin, tallrikar, koppar, skålar osv. Sen så åkte vi till affären i stan för att hämta nycklarna till d  andra lagret, och sen så fick vi saker där i affären sammtidigt ;) Smycken och bestik :D Jag valade fina örhängen, halsband och armband :) Jag tog ett till maija oxå :p Jag hade sagt att jag skulle göra d :p Hoppas hon gillar d :p (A) Sen åkte vi till d andra lagret och fick solstolar, men vi fick bara plats md två st.
När vi kom hem till dom så när vi kom ut i bilden så sprang min kusin till oss hon hade varit på deras "trädgård" och hoppat stidsmatta hon sprang bara till mejj(A) och hopapde upp i min famn (skit söt :p :D) och sen sa hon kom jag vill att du ska hoppa md mej. Hennes kusiner var där oxå, så vi hoppade alla fyra :b Så jag hoppade lite sen så gick jag upp för att träffa mina halvkusiner och min morbrors sambo. Sen efter ett tag såkom min kusins kusins lillebror och pappa (som är min morbrors sambos systers man, och deras barn:p) mannen heter Dave och han kmr ifrån New Zeland. Barnet var skit söt, han var bara 7 månader! Höll på md han hela tiden :p =)
Sen så grillade vi lite och så :) Sen åt vi den dära kakan som ammma hade gjort och hallonen var jättte sura, mmm, och sen så åt lilla killen dom och han fick skiit söt uttryck och allt!! Och vi filmade :p sätter ut den imorn typ.

Imorn så vet jag nt vad jag ska göra, ska fråga nån om vi kan göra ngt :p få se :)


Nu ska jag sova snart.


Pusssw<3/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0