Hmm

hej bloggen!

Asså jag vet nt hur jag ska göra. För min brorsa har kommit på att jag ska ha en tatuering. Och nu vet jag nt om ajg vill ah en längre, för han berättade hur jälva arg min pappa skulle bli osv. Jag visste redan att han skulel bli arg men min brorsa förklarade såhär: Om pappa kan bli arg till 10 så skulle han bli 2 om du pierca dej coh 12 om du tatuerade dej. Jag ba o shit liksom. Och sen om killen som skulle/ska göra är över 18 ås skulle min brorsa säga till mina föräldrar, och jag fick reda på nyss att han är 19 och ska fylla 20.. jippie, och min brorsa tkr att jag ska pierca mej ist, så jag kanske vill d, men jag vet nt vart.. naveln? va tkr ni? ååh, jag som var jätteglad att jag skulle göra en, fan.

Nu ska jag smsa lite md min kompis(hon som känner han som ska göra)

hare bra.

pusssw<3/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0