Kaka,

Hej!! :D'

Hur äre? :)

Jag vakande nyss av mamma. Vi har ett skynke som är svart för mitt fönster för att d är så ljust så att man nt kan somna, först så öppnar hon dörren och sen har hon på radion ganska högt sen drar hon av skynket så d blir skit ljust i rummet och sen så bakade hon en kaka. Och d lät som FAN! Hon vipsade och slog runt i "bunken" där hon hade degen d lät skit konstigt. Sen gick ajg till köket och ba: va gör du?? Hon ba: bakara kaka :) jag ba: men du låter jätte mkt? hon ba: men ni måste ju vakna :D    Ååh.
Igår var jag typ död kl 1 men jag somnade halv 3 :p för jag snackade md Philip och jag somnade ett par ggr haha. Men iaf :b


Idag så åker vi till sthlm. Mamma skulle ta md sej kakan dit, D är en mandelkaka typ md grädde och hallon på :D mums!


Nu har ja ätit frukost, jag hann nt lägga ut inlägget :p sry

Men nu ska jag fixa mejj till sthlm.

Skriver innan!


Pusssw<3/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0