Kul ikvl:)

Hejhej bloggen!

Vad har ni för er?
Själv sitter jag och skrattar åt min syrra och hennes kompis. haha. D är ett par killar som ska komma hit och dom ska kolla på film. Och dom är som två st tjejer som går i trean och ska gå på skoldisco, hahaha!! XD XD Skiit kul faktist! :p


Ikvl så ska jag vara md erik och jenny mfl. Förstså ska jag vara md Jenny (Jennifier) ett tag. Sen så ska jag hem till Erik ett tag, runt 10 typ. Jag ska träffa hans halv-kusiner :D haha.

Idag så har Soffi sovit hos mäj :)
Som jag skrev igår så var jag ute sent/tidigt :p Jag ville att sofia skulle hänga md :'( *snyf*

När jag kom upp så tittade vi på tv och lite så :)

Sofia somnade typ runt 5, själv så somnade jag 6.. Jag hade ställt kl på 11. och jag vaknade och var rätt så pigg(även jag bara hade fått 5 timmars sömn) Men sen så somnade jag om :( Jag vaknade typ 1, av sofia som frågade om nt vi kunde bada idag, jag har vaknat av den meningen förut. D är d första sofia säger när d är sol ute :p

På lördag så ska jag till Sthlm. Min kusse fyller fjåårtiiz!=14 :p men d kanske alla fattade :p D ska bli kul att träffa henne, har nt träffat henne sen vi åkte ålandsbåt.. Sen ska d vara kul att åka till sthlm, alltid lika kul :p haha. Men mamma sa att vi skulle åka tidigt på lördagen. Så jag är nog nt uppe så länge på fredag.. undra hur d kmr gå :p

Nu ska jag smsa Jenny och hålla på md datan :)

Skriver mer sen!

Hare bra!

Pusssw<3/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0