Mamma mia

hejj!!

Sry att jag nt har skrivit tidigare idag. Internett har nt funkat :/

Idag har jag slappat på dagen och tittat på tv och så :) Sen så har jag varit på bio md maija älskl<3 Vi såg mamma mia, sjukt kul, jag sa massa saker och maija garvade hela tiden :b haha.  Sen i slutet så började jag och maija applodera och då började alla! :D hahah. Maija blev nöjd md smyckerna iaf, puh! Vi ska typ göra ngt på måndag oxå, innan hon åker till Finland :( Kmr sakna dejj hun<3

Nu har jag ätit (tacos) mums, var nt så hungrig, har ätit för mkt godis :p

Jag började titta på en film på 3:an, så nu har den säkert börjat om.


Skriver senare ikv!


Pusssw<3/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0