Mätt

hejj!!

Nu har jag nyss ätit :) Skinkpaj, mums =)

Har nt snackat md Anna om imorn än, men jag hoppas att vi kan träffas! men vi få se ikvl, för om vi nt kan så ska jag packa imorn, annars så börjar jag lite packning idag, men mamma ska tvätta imorn så jag kan nt packa allt :p

Idag har ajg haft en ganska tråkig dag, har börjat städa liiite, sen har jag bara varit framför tv:n och datan, men jag har fixat mina naglar iaf (A) Och när mamma kmr hem, hon är i eskilstuna typ, min mamma skjutsade min brorsa och hans kompisar på träning, dom har träning där typ hursomhelst, när hon kmr hem så ska vi ut och gå. Sen ska jag duscha och sen så blir d sex and the city =) Sen efter d så ska jag syrketräna :) Som jag ska göra varje dag nu har jag bestämt, gjorde d igår och i förrgår *duktig* :p (AA) haha.

Mamma ringde precis, och d stod på min mobil, svara på ena sidan och upptaget på andra, och när jag svarade jag ba: Svara. Hahah XD

men dom skulle komma om typ två timmar :( så vi hinner nt gå idag, men vi ska ta en morgonpromenad ist =) Så jag får lägga mej någolunda tid idag :) Jag somnade rätt så bra tid igår, typ 1 elr kvart över ett :) bra va? :b (A) haha

nu ska jag ta bort disken :p

Skriver senare

pusss<333/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0