Mobil

Hej! :D

Nu har jag ätit frulle och tittat på tv. Och sen så gjorde jag mejj färdig nyss. Jag och mamma ska gå och kolla på mobil till mejj :D :D :D Kul kul. Sen så ska vi på andra affärer oxå tror jag =)

Jag har på mejj ett par jeansshorst som jag nt kunde ha förut :) och nu passar dom! :D *Nöjd* haha.

När jag kmr hem vet jag nt vad jag ska göra. D beror på hur länge vi är borta.  Och erik har nt varit inne på msn. Och jag har ju ingen mobil så jag kan nt få tag på han, för jag kan nt hans mobilnr i huvudet :/

Jag kanske bara har en hemma dag idag :p även jag har lovat mejj att nt bara vara hemma en dag, men jag ska ju ut nu (A)

Bilderna är nt inne på datan än,men jag har tagit kort på hallonen innan typ hälften blev sylt :b


Ikvl så blir d vegitarisk lasagne, jag är fortfarande vegitarian, men jag kmr att äta kött om vi är bjudna någon stans och så. När vi var i sthlm så åt jag ju skaldjur och kött, och i fjällnora så åt jag korv och kött. Så jag äter d ibland sådär, men nt hemma nu iaf. Men jag ska bärja äta kött i skolan tror jag, när vi börjar.


Imorn så ska vi till sthlm igen. Min morbror och hans sambo ska hyra ut deras affär och nu har dom super rea, så vi ska dit och få saker. Vi får nt betala, bara om d är fult säger dom XD Och man kan ju nt säga att ngt är fult precis :p Så d blir nog ett par saker i bilen på väg hem =)
Min kusin är bortrest då och hennes mammas familj, men vi ska träffa dom i veckan (den som kmr) elr nästa helg typ :)


Just d,  när vi plockade hallon så rev jag mej i ansiktet på en pinne typ :( Så nu har jag ett stort rött streck på hakan och upp på ena kinden :'( Men jag har tagit foundation så att d nt syns nu :p (A)


Vädret har varit konstigt idag, först var d fint, sen blev d grått och d regnade och nu är d fint igen. Hoppas att d blir fint hela dagen nu.


D blev ett blandat inlägg nu, allt mellan byxor som passar till sår i ansiktet :b

Vi ska åka snart, mamma ska bara "föbereda" maten ikvl :p

Skriver senare =)

Pusssw<3/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0