Noveller

Hej!

Nu har jag ätit två st rostmackor md smör (A) och läst noveller i Frida.  Dom är ganska intressanta!  Haha. Varje gång jag bloggar är d kvart i :p Jag vaknade kvar i tolv skrev första inlägget kvart i ett och nu d adnra kvart i två :p haha, och jag planerar d nt :p

Mina naglar är nt fixade än. Ska fixa dom senade ikvl elr snart, d beror på om d blir finare väder elr om jag gör ngt annat idag. Ska titta om Erik är hemma elr ngt, elr om nån annan vill göra ngt =)


Nu tkr jag att d ska bli varmt ute, så att man märker att d är sommar! Jag vill att d ska vara minst 20 grader varmt och att man typ måste bo ute för att man nt sak dö av svett! Haha :p

Nu ska jag fixa mina naglar och sen duscha, elr så gör jag d ikvl, innan Sex and the city börjar. Läängtar tills d börjar :D


Pusssw<3/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0