Nyvaken

hejhej bloggen!!

hur mår alla ? c(:
Själv så är jag lite småtrött. Vaknade nyss,har ingen aningom när jag somnade, runt två-halv tre tror jag.

hursomhelst.

Idag har jag ingent stort plating. Jag ska kanske vara md Erik, annars om ajg nt ska d, så ska jag ha en sara dag(A) = Fixa naglarna, ansiktsmask, titta på bra film, läsa tidingar, som ett litet spa :) Kul kul =)

Nu har jag bett min brorsa att göra en teckning, han håller på att rita den nu typ (:
Jag har funderat på vart jag ska ha en, och jag vet att mina föräldrar skulle döda mej om jag gjorde en stor(elr en liten, men bättre liten än stor), så jag kanske ska göra en liten,ett litet hjärta på midjan asså så att man kan ha byxor över den, typ vid "tros" kanten mena jag vet nt än :/ Några tips? :D


nu ska jag äta frukost, elr fösöka iaf :b

hara bra =)

Skriver mer sen!

pusssw<3/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0