Ramlösa<3

heeej!

Jag har trååk, sofia logga nyss ut från msn, och sne så skrev jag till henne på sms: ska du sova? hon ba: typ, du då? jag ba, nej, sov nt! hon ba: vrf? jag ba: drf, jag har tråk, hon ba: vad ska jag göra åt d?jag ba: snacka md mejj :) hon ba: om? kuul hon va då :p
haha jag läste nyss igenom den delen, man fattar inget :p haha.

Rubriken, ajg kom verkligen nt på ngn rubrik, d stod/står helt tomt i mitt huvud (A) Så jag skrev ramlösa för att d är gott och sen så dricker jag d nu, skogsbär, muuums, först så hade jag blåbär som favvo men nu är d skogsbär :)

[ klicka för större bild ]

Elr hur märker man att jag bara har sovit 6 och en halv timme idag ? :p haha

Jag var hos erik en stund :) Vi tittade på nån film och åt starka chips :p haha.


På tisdag så ska jag till fjällnora, vi har hyrt stuga i en dag, sofia ska kasnek md tror jag =) då ska vi gå upp typ tre och bada!! :D :D

Nu ska jag smsa lite och kasnke titta lite på tv, men ska sova snart för jag ska ut och gå md agnes imorgon på morgonen, typ 11 :)

Hare bra!


Pusssw/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0