SATC

Hejj!!

nu kom jag på vad d var jag skratta åt igår, hahah XD jag tänkte på d när jag solade :p
Charlotte var tsm md en kille som pussades skit konstigt han liksom "slickade" henne runt heela minnuen, och på näsan och hakan haha :p sen så gjorde hon slut md han, och sen berättade hon allt när tjejerna åt lunch sen så sa hon jag har ont i  min haka, då sa dom typ vad äre som har hänt md din haka? och sen hon ba: Han våltog mitt ansikte!! ahahahah, jag garvade som fan, d kasnke nt låter så kul men d  var d! :p haha

och sen i d andra avsnittet som var efter så hände en rolig sak oxå :p. Miranda hade varit ihop md en kille som var arg hela tiden, och fick damp för en liten sak, så hon gjorde slut. Sen så blev hon ihop md Steve och hon gick till en doktor, vet nt vrf, och sen så fick hon reda på att hon hade en könssjukdom som nt var farligt d började typ på k och sen så behövde hon ringa alla som hon hade haft sex md och fråga om dom hade d, och sen så vare den agressiva som hade d, och så fråga hon om han hade d, han ba a, hon ba men du kunde ju ringa och säga d, han ba men du sa ju att jag aldrig skulle ringa dej mer (hon hade sagt d när dom gjorde slut) och dom skrek till varann typ, nt pratade och hon ba: och nu kmr jag ihåg vrf!! hahah, d var så jävla roligt :D hahah

Nu ska jag fortsätta att sola :)


Pusss<33/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0