Sex and the city

Heej! (:

Nu har jag varit md jenny ett tag, ska kanske träffa henne sen. Sen så ska jag till gränby oxå, för att köpa present till min kusse. Tror att vi ska köpa smink och lite så :)


SATC(Sex and the city), jag har blivit helt galen i d. Jag älskar d! Därså himla bra. Jag tittade aldrig på d förut. Men nu såblir jag as sur om jag missar fem minuter! Jag tittar på d varje dag! Och sen så ska jg tvinga min brorsa att ladda ner filmen. Äre nån som har sett den? Är den bra? Jag vet att den är bra även jag bara har sett reklamen. Avsnittet igår var roligt, jag kmr nt ihåg om d var d första elr sista. Hm, men d var ett som var igår. D är ett där Charlotte är galen i skor, som alla andra är :p men hon fiock gratis skor och dom mkt billigare! D var skit kul för sko ägaren som hade affären var typ kär i skor och blev typ skit kåt när han satte på henne olika skor XD haha.



Den här bilden är somrig! =) så d var drf jag valde den. Men ser ni va vita sdom har gjort deras tänder! haha XD
Miranda (Cynthia Nixon) tkr jag ser finast ut. men alla andra gör roliga saker, men hon står bara still, haha, men hon blev fin på bilden. Men annars så är min favvorit ä Carri (Sarah Jessica Parker) sen Charlotte (Kristen Davis) för att hon är så söt och annulunda till dom andra, gullig och har allt i ordning. Som typ Bree i Desperate houswives :p
Och sen kmr Samantha (Kim Cattrall) och Miranda. Typ :p vem är er favvo?

Hare bra!


Pusssw<3/S

Kommentarer
Postat av: N I C O L E

tack detsamma :)

2008-07-11 @ 14:39:40
URL: http://kiwiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0