Själv hemma:)

heej bloggen!! :D

Sofia sov här en natt till ;)

Igår så köpte vi film på Lilljehalen 10kr, vhs. JAg köpte honey, md jessica alba.  Jag krm nt ihog va sofias hette. Vi spelade spel, tittade på film/tv igår.

Idag så ska jag nt göra så mkt mer. Min mamma ska ut md agnes och sofias mamma.  Så jag är väl ensam hemma, om nt min brorsa ska ut, min syrra är hos sin kille och kmr typ vi tio kanske. Hmm, ska kanske se på en film och ha en "sara stund/kväll"= fixa naglarna (A), ha typ fotbad, ansiktsmask osv :) Kul kul :)
Sen kanske jag hinner skriva dag 4. Hoppas hoppas, men jag gör nog d ;)

Nu ska jag titta lite på TV och "planera" tills ikv. Och sen så ska jag läsa Kenza's blogg ;)

Hare bra älsklingar!

pusssw<3/S

None

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0