Sol väder

hejj!!

Sry att jag nt har skrivit idag!

jag vakande typ 12 sen så höll jag på md datan och sen så fixade jag mej. Min mamma håller på att fixa vårt föråd så jag hängde md henne till ett ställe md massa kontainers där man slänge stora saker, d var ganska många personer där XD Sen så åkte vi till Ikea och åt korv. Ikea har typ dom bästa korvarna som man kan köpa ute!! Mums! Sen så åkte vi hem och mamma fortsatte md förådet och jag solade =) fet skönt, jag blev lite brun faktist :)

D är tråkigt för idag så har ju sofia åkt och nyss så åkte maija till finland och båda kmr hem på lördag och jag åker till min mormor och morfar på fredag, och jag vet nt när agnes kmr :/ men hon kmr typ på söndag.. Så inga älsklingar på typ två veckor :'(

Jag tittar på top modell och pausen är säkert slut nu :p

Skriver senare


Pusss<33/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0