Sommar-släkt dag :)

Hejhej bloggen!! =)

Idag har jag haft en skiit bra dag asso!!
På morgonen så duachadse jag mejj osv. Sen så kom vi fram i till min kusin mfl vid 1. D var skit kul att träffa kussen och hennes mamma Åsa. D är lite konstigt men, min morbrors förra fru som är mamma till min kusse, d var hon vi var hos, och hennes man och hennes andra två barn som är min riktiga kusins låssas syskon :p haha Men vi har kontakt md henne fortfarande. Dom är 6 år- en kille, och 1 år och 2 månader-Tjej. Skit söt! Jag var md henne typ heeela tiden, från typ 2(hon sov tills då) till typ 6 :p Snacka om att jag hade ont i min rygg, för hon älskade att gå, om man håller henne i händerna liksom, och jag fick jätte ont i ryggen för att jag böjade mejj och gick md henne typ hela tiden :p Men jag har nt träffat Åsa på tre år och min mamma är bra kompis md henne och dom hade nt träffas på typ 9 år?  Men vi åt och gav min kusse presenterna och så. Sen vid tre så kom deras grannar dit och sen min kusses mormor och morfar. Sen så efter en stund så kom min andra kusse och min morbror och min halv kusse. När dom hade kompis så dukade vi fram och sen så åt vi tårta och så. D fanns fyra st tårtor men bara tre på bordet :p Två var samma och sen var d en annan md chocklad. Dom var jätte goda. Ena var md bär och grädde och den andra md chocklad. Mums!

Sen vid sex så åkte vi hem till min morbror för att äta mat och träffa hans sambo och d min sista halv kusse. Vi grillade korv (idag så har jag varit ice-vegitarian, åt både skaldjurs-paj och korv) Vi hoppade studsmatta och åt och sen så fick vi md oss några glas, min morbror och hans sambo har en affär tsm i stan. Md glas, bestik, tallrikar, ljus, smycken, möbler, osv.  Vi var där till typ nio-halv tio. Men vi ska dit och träffa alla igen typ nästa vecka.
Jag och min syrra tog massa md bilder men vi har nt laddat upp dom än, dom kmr senare ikvl elr imorn ;)

Just nu sitter jag bara och äter vindruvor(A)


Nu så ska jag sluta för min syrra vill blogga lite oxå!

Om jag hinner så skriver jag senare ikvl. Annars skriver jag imorn :)

Hoppas att ni har haft en bra dag! :)

Pusssw<3/S

Kommentarer
Postat av: N I C O L E

Mmm :D

2008-07-13 @ 12:19:46
URL: http://kiwiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0