Söndag

Hej!

Vad ska ni göra idag?

Jag har nt bestämt ngt än.. Imorn så vill jag ha en "sara-dag". Då så ska jag göra ett litet eget spa och m.m  Skit kul haha. Sen ska jag "packa" lite till fjällnora. Sofia vet nt om hon vill hänga md än,elr om hon får,men vi få se ska fråga henne idag för annars ska jag fråga nån annan om den vill hänga md.

Bilderna har nt kommit in på datan än. Men dom gör d idag får jag hoppas. Då sätter jag in dom ikvl ;)

En sak som är tråkigt d är att kenza nt  har skrivit i sin blogg på en vecka! Fett tråk :( men hon kanskent kunde skriva, ska läsa allt igen och titta om  hon har skrivit att hon nt ska skriva på ett tag :p

Hursomhelst. Jag hoppas att d ska bli en solig dag så att jag kanske kan få lite färg på huden. Men d ser lite soligt ut nu.. Ska äta lite frukost och sen titta om d har blivit fint ute :)

Här får ni två st sommar bilder oxå :)


D är så kul att titta på bär-sommar bilder. D bara vattnas i munnnen, haha är d bara jag?:p

Hare bra! =)

pusssw<3/S

Kommentarer
Postat av: N I C O L E

mmm :D

2008-07-13 @ 12:51:19
URL: http://kiwiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0