Tatuering

hejhej bloggen och alla läsare :)

Jag har nt skrivit idag, för jag har nt gjort ngt speciellt :p

Sofia sov hos mejj, igår så var vi md erik och hans kompis på skolgården. D var kul, vi spealde lite fotboll, haha. Sen så gick vi hem, vi gic md erik, busade lite ^^ och sen gick Erik hem. Jag och sofia gungade på vår nya gunga utanför min gård, till typ 11 se gick vi in.
 Vi titade på film, som vanligt :p och så.

Sen så gick min syrra ut kl 12, md hennes kompis. Sren så kom min papap hem runt 1 och då hade dom nt kommit tillbaka så dom fick sitta i trapphuset tills han la sej, coh sofia ahde somnat, så jag fick väcka henne och sa att hon skulle spola på toan så att jag skulle kunna öppna skit tyst för papap ahde nt somnat än, men efter typ en timme så var dom inne i huset :)

Sen så tittade vi på film men jag somnade i typ halva (A)

jag vaknade typ 1 av att jag fick en spark rakt på näsan, AJ! :(



Nu till rubriken :)

jag ska tatuera mej:D jiiipiiee:D :D :D Elr d är nt säkert, men jag tror att jag ska d :)
Min kompis kompis är tatuerare, och ska göra på mej :) och agnes, om hon vill ta, men hon vill typ ha en piercing ist, men min kompis känner sånna som kan göra d oxå :) Men d ända som är dåligt, d är  att mina föräldrar kmr att döda mej! :p
När min brorsa tog hål i sin lepp så blev dom sura i typ en-två dagar, men kan var ju 17 och jag o agnes är 13..
men om jag ska pierca mej så ska jag nog göra d i naveln först, agnes ska göra i navels, tungan elr näsan. D ska jag oxå göra men jag kmr börja md naveln för att den kan man dölja :)
Om jag ska ha en tatuering så ska  jag ha ngt fint i svanken, elr tre små tassar på ryggen långt nere på ena sidan, elr små tassar, tre st på magen,långt nere på ena sidan :) Elr ngt annat :) :p
Åååh, jag vill ha en nu!! :D :D
Ska be min brorsa att rita tassarså ska jag testa hur d ser ut :'D


Skriver mer sen :)

Pusssw<3/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0