Tillbaka, hallonplockning, idag =)

Hej! :D

Anledningen till att jag har tre st rubriker är för att jag nt orkar göra tre st inlägg efter varann :p D är lättare så här :)

Tillbaka.

Hej!! :D

Nu är jag hemma. Jag kunde nt skriva igår för min syrra var inne på datan. Och sen så åkte jag och plocka hallon :D men jag skriver om d sen ;)

När vi kom dit så fick vi vår nyckel och gick in i stugan och så.  Sen så åt vi frukost, ingen hade typ gjort d. Sen så satt vi inne och spelade spela och drack cider (jag, min syrra och hennes kompis) och sen så var vi där sen så gick vi typ och köpte glass/godis. Sen gick vi väl runt där och var inne i stugan. Sen så spelade vi kubb och hjulade och så :)

På kvällen så hade dom vuxna blivit lite berusade :p haha, men nt pappa. Så vi gick till en hinderbana i skogen coh gick och gjorde massa :p
Hursomhelst, d var kul, sen så bastade vi på kvällen elr bara mimmi, mamma och mammas kompis(som är mamam till min kompis, vi är familje kompisar :p) och vi somnade tidigt runt 1-2 kanske.
På morgonen så vaknade vi typ halv 11. Iaf jag och då var alla vuxna uppe och så. Sen åt vi frukost och städade stugan och sen gick vi och solade på stranden, fick lite färg tror jag :p jag somnade typ när jag solade ryggen :p XD
Vi tog lite bilder, sätter upp dom när dom kmr upp :)

Hallonplockning.

Hej!! :D

Jag har plockat hallon md mamma och hennes kompis inga-maj, d är vid hennes kollonilott som d fanns hallonen. Vi fick typ 7 liter hallon hem, MUMS! :D Älskar hallon, jag skulle kunna leva på hallon. Och d fanns huuuuuuuuur mkt som helst. D var som ett stort bälte md tusentals hallon. Och sen hängde ena deras hundar md (dom har två st golden, Mimmi, 5år och Sacha, 10 år, och d roliga var att när dom köpte mimmi visste dom nt att Sacha och mimmi var släkt, för sacha är moster till mimmi, haha.)Men Sacha hängde md, och hon är heelt galen i bollar. Hon vill leka, men hon lever i leken för hon håller på md den 24/7 :p haha, d enda hon tänker på är sin boll! :b
åååh, dom är sååå sööta :D
Så nu har vi iaf 7 liter i frysen d:
gottgottgott<3
Tog tyvärr inga bilder, men jag ska ta på alla i frysen och sätter ut sen :)

Idag.

Idag så vaknade jag typ 11. Sen har jag snackat lite md mamma hunnit varit på toa :p och suttit vid data. Ska äta när jag har skrivit klart  =)
Jag vet nt vad jag ska göra idag. Mamma ska göra "ärenden"= köpa present till mejj (A) :p fyller år om 3 dagar! :D
Ska kanske fråga erik om han kan göra ngt.. elr ngt annat :p

Nu ska jag äta frulle :)

Pusssw<3/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0