Trött!

Hej!


Igår kunde jag verkligen nt sova. Jag gick och ja mejj kl halv två (rätt så tidigt för mejj :p) men jag kunde nt sova. När jag hade borstat tänderna och så, så gjorde jag 50 situps i mitt rum(A) D är fett skönt efteråt :)
Sen så la jag mej på golvet md huvudet rakt upp mot taket och fötterna och hela kroppen liksom. D var faktist skit skönt! Haha. Alla provar d =) :p
Men jag låg i sängen till kl halv tre, jag kunde verkligen nt sova. Jag tänkte hur d skulle vara på fjällnora, i 7:an och typ allt :p
Men jag gick och la mej i soffan och kollade på tv md min kudde och täcke (A) Jag såg en kvart av Prison break och sen så blev jag skit trött :p jag somnade typ fem över tre.

Men en sak som var konstigt, jag vaknade av mej själv kl 9!! 9!! Jag har aldrig vaknat såhär tidigt på sommarlovet, nu när jag är vaken så förstår jag vrf :p haha, jag är ganska trött :p Och jag som nt ska sova ngt i natt typ :p Så jag får sova nån timme ikvl men jag får leva på dom här 6 timmarna.

Men en tråkig sak är att sofia nt kan hänga md. Jiipiie. Och sen så får jag reda på d sista minuten. Kul! Så nu kan jag nt ta md nån annan heller :( Vrf säger man till i sista minuten? Så nu kmr jag nt kunna ha md nån. och jag kmr
nt ha ngt kul. Får vara md mamma typ :p

Nu ska jag packa till mitt roliga dygn på fjällnora.

Här kmr bilderna från nån dag när jag var md sofia och erik och hans kompis typ.



På vägen dit. Tog fler men vet nt om jag får lägga ut massa på henne.



Erik var glad att se oss :p (AA)



Fett snygg bild :p haha.



Sofia leker md eriks cykel ;)


Hahah, jag är utråkad (A) :p ful bild, men den bjuder jag på :p



Sofia leker mer :p



Sen så cyklar sofia på plan, och erik har damp elr ngt? :p



Fjååårtiiz<3



Eriik



Erik och soffie



Himmel ^^



Sen skiter sofia i cykeln :p



Och frågar om hon får vara md på fotboll :p



Hon fick =)



Erik vilar :p



Fjåårtiz som sticker ut tungan XD



MIna ben :p hahah



Sofia leker :p



Fett söt han blev på den hära bilden!!



Sofia håller på md sin mobil



Jag på eriks cykel (A)



USCH! men den bjuder jag på, usch mina ögin :p



Där vare en till liten kille på plan :p



Erik dricker min dricka :@ :p



D kom en skit söt liten kille som skulle fylla 2 som hette Sebastian :p



Och han älskade fotboll :p



Och att bli fotad :p



Sen så tittar han ner :p



Och nu leker han md en cykel :p



Och den sista bilden. Han vill att man skulle fota han :p Och hans mamam sa att hon aldrig får fota han, haha XD bara sara (AA)



Nu är jag nt så trött :p ahha d tog typ en timme och sätta in bilderna :p
Och jag har nt packat elr ngt :p hhaha. Stress stress :p

Hare bra, skriver när vi kmr hem!!


Pusssw<3/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0