Älsklingar'

heej bejbs§

Hur äre? (:
Själv mår jag bra, ska bara gå o sova snart, ska bara vänta på pappa. Jag måste sova fort idag. Jag ska upp kl nio imorn*gäsp* hur ska jag orka? Men mamma ska ring o ställa väcka klocka, hoppas jag vaknar asso!!
Vad har ni för er?:)
Jag sitter här o smsar, chattar,lyssanr på musik o dricker Ramlösa :D Mumms!

Jag tänker bara lägga ut en låt ida nu :)
Sen så lägger jag ut när jag kmr hem.
Jag åker ju imorn :(
Men jag kmr hem på torsdag o jag ha md mejj mobilen!! Så d är bara att smsa elr ringa om d är ngt! 0704811965 ;)
Men jag kanske hinner skriva imorn innan vi åker :) Dom skulle komma vid 11 halv 12 o hämta oss :D
Jag har packat färdigt nu så jag ska bara packa liite mer imorn typ tandborste o hårgrejs o smink :)

Här kmr låten ;)

Jojo- Leave Get Out



Visstär den bra?:)
Gml men bra, jag sa ju att jag har börjat gilla gml låtar?hahah :D

Pappa sa kl 00.00 elr 23.53 för att vara exakt, att han skulle komma hem om en timme, han är 19 minuter för sen :O :( haha, nu kmr han!! :O :D, nej d var min brorsa:( Falskt alarm! xD

Nu ska jag gå och hämta lite mer Ramlösa så att den citrusflaskan tar slut så jag kan börja md skogsbär elr smultron elr vad d var :D (A) haha xD

Hare jättebra!!
Kmr skriva jättemkt på torsdag!! :D :D :D

MASSA TUENTALS pussar och kramar!!

Pusssw<3/S




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0