Bokläsning,

Heej<3
Jag har sovit konstigt men bra idag:), jag som i min syrras rum ist för mitt, och d visar sejj att d är mkt skönare och man sover mkt längre i hennes rum? Igå så gick jag o ,la mejj runt tre-halv fyra. Sen så läste ajg en bok innan ajg somnade, chockerande faktist, d var länge sen jag läste en bok, jag läser typ allth frida, sofis mode elr ngn annan tidning innan ajg somnar. Boken jag läste heter Kärlekstrubbel (A). D är min syrras bok. Hon prenumenterar på en bok-klubb osm heter TB-klubben. Innan hette den Funtasie, tjejebokklubben. Jag har läst boken typ fem ggr inann den här gången. Men den är faktist ganska bra. Min syrra ska vara hos sin killa och hans familj i enköping till söndag, så jag ska sova i henens rum tills söndag:)

Ska snacka lite md mamma nu och fråga vad vi ska göra idag...xD


Skriver mer sen;)

Pusssw<3/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0