Cider på midsommar

Shulululuuu bitchees;D

Nu har jag kommit hem. Vi var och åt på Santorini:) Där en fin grekisk restaurang vid fyrisån. Jag beställde en grillad citronmarinerad kycklingfelé, ungsbakad klyftpotatis, salad och tzatziki, muums vare;) Bakom oss så satt d tre st, en tjej och två killar, en av dom garanterat bög, jag och min brorsa satt o skrattade oavbrutet typ hela tiden, en sak som han sa som var roligt va: "Jag är stark, jag vet att jag kmr klara de!" hahah, så sjuukt kul, sen sa han nåt, blablabla sne ba: vrf? jo bla bla bla, hahah, och sen tänkl er typ Jay i topmodel omen md tjejig röst, hahahahahah,aja så himla roligt vare iaf xD xD xD xD

Sen efter så skjutsade vi hem chrille o min pappa, sen så åkta jag o min mamma o letade efter nån ica som var öppen för att köpa ngt att äta och cider tilh mejj(A) Vi var på, *tänker*, gränby,årsta, kvarnen, hos tove två st, tre till, ja ganska många kanske typ 10-11 tills vi äntligen hittade en:) Men nu sitter jag nöjd med en cider burk i handen och chips brevid mejj:) d blev skogsbär ofc';) Jag ska göra en egen design btw. Men jag måste bara ladda ner photoshop först:), sen kmr d en fesign, d är nt säkert att den blir fin men vi får hoppas:D

Nu ska jag fortsätta njuta,skriver säkert mer sen;)

Pusssw<3/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0