En låt som gör en tårfärdig!

Heej<3

Dom senaste timmarna så har jag hållit på med min mobil(A)
D är skönt att äntligen ha en mobil som funkar!!

En låt som jag oxå har lyssnat mkt på under dom senaste timmarna är den här underbara låten som kan göra en staty-gubbe att gråta!
Den är så jävla fin! Typ den bästa kärlekslåten under alla år, elr hur man säger, bästa kärleks låten genom tiderna!
Jag tror att ni redan vet vilken jag menar?
Och jag vet att d nt bara är jag som älskar den!!
Och drömmer om att ha en sån röst som hon har! Jag skulle kunna döda för att ha likadan röst som hon!!


Celine Dion - My Heart Will Go On





LOVE IT!!!!

Njut!!:D

Skriver mer sen!!!

Pusssw<3/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0