Hejhej!:)

heej bloggen!

Jag har nt skrivit idag. Förlåt, jag har helt glömt bort d! :p
Jag kan nt skriva så långt nu heller, min syrra vill ha datan. Men jag loggar in senare, och då ska jag nog skriva dag 4!
Men jag kan sätte in en låt nu så att jag nt är dötråkig!
Idag har jag lyssant på den här ett par ggr. Den är verkligen jättebra! Min brorsa sjöng den på sin musik (han tog studenten i år) och hans musiklärare börja gråta för att han sjöng så fint, så han fick MVG (A) haha, och jag visst nt att han kunde sjunga fint! Jag har ju hört han sjunga förut (han har varit min brorsa i 13år, hallå!) men nt att han kunde sjunga så fint på en sånhär lungn och fin låt! Jag önskar att d finns inspelat ngn stans så att jag kudne visa och själv se den.
Men nu får ni höra den hära godbiten!

Jason Mraz - I'm Yours




Njuut! :) <3

Skriver mer sen!

Pusssw<3/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0