Hejsan:)

heej igen:D

Nuu har jag fått maaat:D:D:D:D:D:D:D Mamma köpte maxmål tilh mejj, tjockismat som jag sa;):P

Nu håller jag på att snacka md Alexandra G (känner typ tre alexandra nu:P), Sarah & Hanna.  Vi tre har kuul:)
Vi snackar om kändisar, rökande, Sarah's korkade kompis xD, coh typ nrä vi fyller år m.m xD
Hahahahha, just nu så tittade jag vad dom hade skrivit och då sa sara att han var korkad precis efter jag hade skrivit d xD hahahha x)x), aja:P
Om typ fem minuter så ska jag äta majkolv, rä nt så hungrig men brorsan gjorde ju åt mejj så, :)

Jag är ganska trött faktist, emn ajg vill vara uppe längre:D

hmm,,,


jag vet nt vad jag ska skriva och sarah gick nyss ut för att rök, så nu står d sitlla, ska skriva ngt :P och hinna läsa d dom har hunnit skriva:P

Hare bra pussw/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0