Hemma:(

Heej<3
Nu är jag hemma:( fan asso, jag vill nt vara hemma, jag vill varapå båtbryggan i köping och titta på solnedgången md mina älsklingar. *snyf*
Tjejer, jag kmr aldrig glömma kvällen igår, d var ett klart minne för livet! Alla tårar och alla skratt. Fan va skönt d var, längtar tillbaka så jävla mkt!! :'(

Vi måste åka tillbaka dit igen!


 Resan

Nu ska jag skrivar som en liten bok, haha ;D



Dag 1.

Maijas mamma och hon kom och hämtade mej runt typ 11. Sen drog vi till agnes och hämtade henne, d var superkul eftersom jag nt har sett henne på ungefär en vecka! konstigt, jag vet!

Sen när vi satte oss i bilen så börja vi åka till köping!:D
Vi snackade, skrattade, smsade och skojade:D, låter kul?(A)
 När vi var i köping så stack vi till willys och handlade frukost, snacks mat osv. Sen nu till d värsta på HELA resan.
D fanns en skit stor "kulle" gräskulle. Vi ville springa upp och va där uppe. Så vi sprang upp :) D var otroligt fint där uppe. Man såg hela köping, så vi tog massa kort och skojjade, men sen kom d en mamma coh två typ par upp, sen så släppte dom en aska, mamman gjorde d och sen stack hon ner på en gång. D var säkert pappan i familjen som hade dött, coh sen står vi där och skriker och skojjar. Hämskt. Men nu till den hämska delen. På vägen ner så ville jag springa, osmart som jag är. Och jag  får så hög fart att mina ben snubblar och jag ramlar, jag snubblar och sen glider på mage typ två-tre meter, AJ! Så hela mitt knä är nu sårigt! Och asso jag brände upp knät. Och min vita tröja helt förstörd: mamam måste tvätta den så den blir ren! Usch!

Iaf, när vi kom till maijas morfar så cyklade vi runt och tittade. Vi cyklade till en "stuga" Den ahde maija sett förut. D var ingen som bodde där och d var stökigt och saker och piller överallt. Fönstret på dörren var sönder, emn man kunde nt låsa upp dörren innefrån så vi hoppade in genom fönstret och rotade runt (A) Sen så såg agnes en skugga i fänstret och vi blev asrädda, sen agnes ba: hallå?? och sen var d en kärring som bodde mittemot som sa, ja, kom ut därifrån! Sen vi ba stack ut hon ba: d där var inbrott osv, vi ba: oj, vi visste nt att nån bodde där. Förlåt och så. hon ba: d är lungt. Sen cyklade vi tillbaka till hennes morfar.  Sen så efter tjat så fick vi en egen stuga :D (A) Med kök och toa, vardagsrum coh två sovrum. Mysigt mysigt!
Sen så packade vi upp och chillade. Sen så åt vi potatisgratäng md kött, ruskigt gott!
Sen så satt vi uppe och smsade och tittade lite på tv och åt godis, chips(tror jag) och drack läsk och mineralvatten som nt maija tkr om konstigt nog.
Sen så somnade vi runt 1 :)


Dag 2.

Vi vaknade jobbigt. Maijas mamma knackade på dörren (som vi hade låst eftersom dom sa att vi skulle göra d), typ 10 på morgonen och både jag coh agnes vaknade över att maija skrek: MEN JAG FÅR JU NT UPP DEN!! till sin mamma, sen så gick agnes upp och öppnade. Maija var riktigt sur och stack o la sej igen brevid mej, hennes mamma sa: jag ska  bara hämta parfymen och lämna Challe (deras ursöta hund) då blev maija ännu surare, sen stack hennes mamma för hon och deras morfar skulle handla. Sen så kunde vi nt somna om. Så vi tog md oss handduk och gick upp i stora stugan för att duscha och äta frukost. Först så duschade agnes, sen maija och sen jag (A) Sen så åt vi frukost. Jag åt två rostmackor md skinka och fil och flingor och drack appesin juice, Maija åt samma fast tre mackor, tror jag. Och agnes åt två-tre fulkornsmackor och åt lite flingor och drack juice.  Sen efter så gick vi ner till vår stuga och gjorde oss färdiga. Den här dagen så skulle vi träffa maijas släkt:D och gå på stan :)
Vi stack först till stan. Maija och agnes köpte likadanna skit snygga linnen. Sen köpte agnes oxå ett par jeans(vita) för bara 150kr!! Skit snygga!Sen köpte hon oxå ett hårband. Maija köpte de dära linnet & lösnaglar:) Och jag köpte en jättefin väska för 150'! jättefin :) Och en vit kajal coh en liten ögonskuggsborste för 24.50:D Skit kul:)
Sen så gick vi hem till maijas moster, hennes mamma var där. Hennes kusiner vare nt hemma. Men deras två SKIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIT söta  chihuahuaor!!! GUUUUUUUUUUUUUUUUUUUD, vill ha en!! Ena som heter Kelly ska få ungar, så jag håller på att övertala mamma o pappa^^
hursomhelst, men hennes moster var där, så vi var där ett tag och sen kom henens ena kusin, Magda-matilda. Sen så efter ett tag så åkte vi till maijas morbror. Som har tre st barn, en liten tjej på 5-6 år som heter Kaisa-Lisa, skit söt!, sen en som heter Hellen på typ 8 år, hon är jätte fin! jag vill se ut som henne fast i typ stor veration haha nej, men hon kmr bli snygg när hon blir stor ska jag säjja! Och sen den sista, Markus på 11 år, blyg men busig!:)
Vi fikade hos dom osv, sen så kom den sista kusinen dit md tre kompisar, kussen heter Felicia men alla kallar henne Fellan. Men hon var lite sur för att hon ville vara md maija själv, men aja. Hon blev glad sen igår iaf :)  Och sen så åkte vi till Willys och handlade lite. Sen så åkte vi hem. Vi åt tacos, mums va d!! :)
Sen så var vi i vår stuga ett tag :) och smsade osv. Sen så cyklade vi till båtbryggan, d var skit kallt men ingen ville gå xD Så vi satt där o frös ganska länge xD men d hade nt  myggen emot iaf :)

Sen så åt vi salta pinnar och så sen så belv maija trött kl 11. Så vi fixade oss och så sen började vi dansa, ringde emil, spelade kort, smsade och snackade till två. Sen så somnade vi.


Nu hinner nt jag skriva mer. sex and the city började för ganska länge sen(A) Så jag måste springa till Tv:n
Skriver mer ikv elr imorn!

lite stavfel i texten emn orkar nt ändra xD
Hare bra!!

pusssw<3/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0