Kuul<3

heej!

I tisdags så gick d bra!:D d var faktist kul:D. När vi tittade på final i fotboll så hade nästan alla vattenkrig! som vanligt!! Efter skolan gick jag, melina, oskar, oskar's lillebror, tim, adam st, isak N, Alexandra, henens brorsa, sofia  hem tilh emmy och hade vattenkrig. sen så körde vi saning och konka (lite barnsligt men kul :D) sen så solade vi och så:D

Igår så var vi i stadsskogen, vi solade vid parken där brevid. Vi tjejer (jag, pardis, agnes, amija, melina b och sofia) satte oss mitt i fotbollsplan (såg nt att d var d först) cohs en så solade vi bara i bh och shorts. Sen så börja kilalrna spela fotboll, emn dom brydde sejh nt att vi satt där, sen kom lärarna och sa att vi behövde sätta på oss tröjor, coh vi sa att d är ju som bikini men då sa dom: "men d är ju nt d utan d är en bh"    töntar!!! Aja, vi satte på oss linnen men drog upp dom så d blev som en topp över brösten, coh d gick bra, asså shit va dom överreagerade! Efter skolan så åkte jag och agnes hem tilh maija i knivsta, sen kom emil och markus, vi badade, skiiiit skönt!! Årets första riktiga dopp! (4/6:P) Sen så solade vi coh så:D
När jag och agnes kom hem så åt vi(nt md varann) sen efter så träffades vi coh gick ut och cyklade, innan hade ajg sagt tilh tim på msn att han skulle smsa agens mobil om han ville komma. När vi cyklat i fem min så smsa han och sa att vi skulle gå tilh skolan.  Vi åkte dit, vi träffade tikm. Sen så cyklade vi tilh stadsparken (på en cykel) haha, jag skjutsade, d var nt så tungt:) Sen så åkte vi tilh oskar för att tim nt skulle vara ensam kille xD han och hans lillebror kom md ut. vi åkte tilh donken (<3) och köpte glass:D Vi satt där ett tag ochs en så åkte vi hem.
D var kul:D

Idag är ja ju ledig, agnes ska komma sen så ska vi sola coh typ gå ut kanske?

Hare bra!!

Puss/sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0