Låt val,

heej<3
Gud va klockan har gått fort?:O
D känns som att jag vaknade för en halvtimme sen..

Nu har ajg fått reda på vad vi ska göra idag, vi ska ut och äta:), och sen ska vi åka hem coh jag sa få cider:D, och sen så ska vi äta jordgubbar och så:)
Förra året så var vi på Grönan:D, d var kul kmr jag ihåg xD

Innan vi ska ut så måste jag duscha och välja kläder ajg ska ha på mejj, hmm,,d är ju nt så jättevarmt ute, ska nog ha shorts och ett fint linne elr ngt liknande, låter d fint?(A):)


Nu snackar vi om rubriken;)
Jag har börjat älska gml låtar typ, jojo-get out, leave, Britnet Spears-Stronger o Christina Aguilera!

jag lyssnar på Christina Aguilera-Candyman typ vaje dag, hahah<3

                             


Ska snart duscha;)

Ha en bra midsommar!!;D
Skriver mer när jag kmr hem;):)

Pusssw<3/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0