Lite olika saker(:

Heej<3

Jag kmr skriva lite olika saker i d här inlägget (A) (:



Älskling, vi har tappat varann. jag vet nt när, en dag kände jag bara att vi har gått skillda väger, och jag fortsatte vägen utan att märka att du nt stod brevid mejj, när tappade jag dejj? Och nu orkar jag nt gå tillbaka för att leta och hitta dej. Är de dags att gå vidare? Alla dom underara långa åren har kanske börjat tagit slut? Men jag vill nt. Vi har bråkat en gång, och d var jag som började då, men jag orkar nt låssas som att allt är bra. Men jag vill nt vara orsaken till oss som ovänner heller. Kanske d är bäst såhär? Vi har haft vår tid och nu är d dags att starta en ny med andra personer. Men jag kanske nt är redo för att släppa dejj än, även jag nt släpper dejj helt, jag vet fortfarande att vi alltih kmr att hålla ihop på ett elr ett annat sett. Vi kmr alltih ha ett speciellt band mellan oss. Men vi är nt lika tajta som vi var förut. Jag var sjuk i en vecka och under dom 7 dagarna elr hur många dagarna d var så lämnade vi varann. Men jag kmr fortfarande älska dej oavsett vad. Men saker som är jobbigt mellan oss är svårt att ta upp, för den ända utvägen vi har då är att ta en paus, men d hjälper inget för mejj, jag får bara börja om och låssas om efter en liten paus.

Och helt plötsligt nu så väljer du bara nån annan framför mejj,,

Men jag kmr fortsätta min väg. Vi kanske nt ska gå brevid varann varenda steg, vi kanske nt måste hålla handen i graven, vi kanske nt dör utan varanns närhet, vi kanske nt behöver varann lika mkt som förut, vi kanske nt helt enkelt behöver varann till 100%. Men jag finns fortfarande här, bara ett par steg framför elr bakom, men jag finns fortfarande här för dejj.

Älskar dej skit mkt, kanske nt lika mkt som förut, men otroligt mkt<3

Sisterlicouse so delicouse, ?



Idag har jag varit md agnes<3

Jag vaknade kl 2:S opps, och när jag vaknade hade agnes skcikat typ 10 sms ett från maija coh två från en av mina alexandror( A) I d här tillfället så var d Alexandra G :) Och sen hade agnes ringt en gång oxå, haha<3

men sen så träffades vi!:D

Vi stack till gränby, agnes hade inga pengar md sej men vi hade kul iaf!

Vi var på Ica kvantum och man fick provsmaka massa gott, på ena bordet vare dricka man fick smaka fyra olika smaker och sen på andra fick man en hel dricka den dära "200 med d goda från frukt och grönsaker" och sen på d sista var d bröd md smör, dom var jättegoda så vi tog typ fem-sju var (A) hahah

Jag köpte ett lepsyl, Nivea Pearl & shine, asså leppglans oxå och sen fem par trosor (A)
Sen kom hennes mamma efter typ tre-fyra timmar och hon skjutsade hem mej och sen stack dom hem.
När jag kom hem så åt jag och mamma tacos, mums!
 


Jag tänkte skriva lite mer om vår lilla semester :) Kanske bara dag tre, vet nt om jag orkar skriva båda dagarna. jag vaknade 2 men jag är redan lite tröt t:)

Dag 3

Jag kmr nt ihåg när vi vaknade tror tio tror jag :)
Sen så åt vi frukost kl 10.35 Och sen så kom  maijas moster och hennes två kusiner fellan och magda. vid typ 12 halv 1.  Och sen så höll vi på o var md dom och sen så kl 2 så åt vi lunch, grillad korv. Sen så fick vi reda påa tt maijas morfar hade internet så vi satt vid den i typ en kvart. Sen så fick vi reda på att d fanns killar som maijas kusin hade sett, så vi sprang till vår stuga och fixa oss sen tog vi cyklarna och cyklade och letade efter  dom. Sen så leta vi efter dom i typ en timme o 45min- 2 timmar. Vi var lite desperata (A)

Sen så smsade vi lite och sen stack maijas kusiner och henens moster men sen efter nån halvtimme kanske? så kom maijas morbror och hans tre barn och fru. Och då åt vi. Pommes korv, och sallad, men då var vi fortfarande mätta så vi åt nt så mkt. Men efter så fixade vi maijas två kusier (tjejer) kaisa-lisa och hellen som jag skrev om förut. vi sminkade dom och gjorde frisyrer :) och sen gjorde dom frisyrer på oss. Och en sak som kaisa sa som var skiit söt! hon kunde nt sätta upp typ toffsen själv så hon ba:; du kan göra d, men om du lovar att glömma bort d sen! jätte sööt! så amn gjorde liksom hela frisyren själv xD skit söt! Och sen så åt vi jordgubbar coh massa olika glasser typ tre olika smaker. Sen ville vi vara ensamma. Så vi försökte ta cyklarna och cykla ifrån dom emn dom sprang efter och sen så låssna kedjan och då hjälpte markus, maijas andra kusse som oxå sprang efter. Men sen fixade den sen och vi cyklade fort, men dom sprang efter ändå och d var jättevimsigt för vi han cykla ifrån dom men sen såg vi dom då vi sprang in i skogen men sen kom dom efter, men sen satte dom sen på en sten och vi sprang till cyklarna och cyklade ifrån! Fett mkt håll vi hade sen!!  Men vi cyklade till båtbryggan och satte oss ner på en bänk, d var skiit fint md solnedgång coh fint! och vi stände av mobilena, och lyssande på msuik från maijas mobil man kan stänga av mobilen men ändå lyssna på musik. Och sen berättade vi om oss själva och om hur mkt vi älsakde varann osv alla grät och d var skiit kul typ asså d kändes skönt! D var typ den bästa dagen i mitt liv! D var skiit skönt älsklingar'. Vi satt i två timmar, sen kl halv 11 så cyklade vi tillbaka till stugan. Sen typ kvart över 12 så åkte maijas kusiner och morbror och hans fru hem. Då smsade vi md massa titta på die hart som var på TV. Vi gick o la oss typ tre-halv fyra.

Skriver dag 4 imorn typ, nu ska jag hämta chips tror jag elr vatten och sen ska jag gå o lägga mej sen :)
När maija skickarbilderna så lägger jag upp några, lovar! ;D

Hare bra! Sov gott!!<3

Pusssw/S

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0