Ny mobil:)

Heej!<3

Affärerna på gränby var stängde:(
Får gå i övermorgon elr imorn:)

Men ist så fick jag en mobil!!!:D:D:D:D:D:D:D
JIPPIE!!
Min har varit sönder skit länge!!
Men min mammas jobbakompis ahde köpt en mobil coh sen fick man köpa en til mobil för 200kr, och då köpte min mamma den av henne:D
D är en samsung, den är rosa skit söt:D Här är den:



Snygg/söt/fin?(A)

Men jag ska bara ha den tills jag får en annan som jag ska få när jag fyller år elr nån gång i sommar:D

Men d är en sak som är jobbig md den, om amn trycker på okej(i mitten) så går man in på internett, och på min förra så om man tryckte på okej så kom man till menyn så jag trycker på okej hela tiden så d kostar skit mkt xD, Men jag får lära mejj:)


Jag älskar björn gustafsson, hahah, verkligen när han är Benjamin:D
Här är en av mina favoriter:D

Benjamin (Björn Gustafsson) Testar Segway




Skriver mer sen:D

Pussw älsklingar<33/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0