Ont, men d börjar gå över:)

Heeej bloggen,
Jag kmr nt at skriva varje dag, orkar typ nt, och sen känner man en "press" att man ska skriva varje dag, not, men husomhelst. Orka snacka om d?:)

När jag och sofia var i lyssnarängen, ehm,, för ett tag sen xD, Så puttade hon mejj i vattnet, fast jag hamnade nt i vattnet,elr jo, men nt hela kroppen, aja, sen alla som har varit i lyssnarängen vet att längst ut på den lååånga bryggan så äre två "stolpar" brevid stegen ner asså på sidan av bryggan, och sen är d järnsaker på kanterna, där svårt att förklara,, men när hon puttade i mejj så skar jag mejj på en järn sak, så jag fick ett ljupt sår i hälen, o d blödde skit mkt o d gjorde ont. Och sen gick vi tilh kiosken där,, och vi fick typ ett papper o ett litet plåster o jag visade såret o allt, trodde han att d lilla plåstret skulle passa o att d ena papperet skulle kunna torka bort allt blod? Gå om skolan kanske? xD Sofia gick och fråga om ett till större plåster o mer papper:)<3
Efter ha stoppat blödningen så satte jag på mejj plåster, sen kunde jag nt gå på hälen. Sen har jag nt kunnat d sen vi var där,, men idag så har d blivit bättre, efter ha gått på tå i ett par dagar, o sammtidigt har jag fått ont i hälen för att jag har gått på tå..men nu kan jag gå på hälen fast väldigt sakta o tänka på att nt lägga så mkt vikt på den foten, så jag få gå myrsteg xD
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Jag är hungrig.. :/
Jag har nt ätit ngn mat på heöa dagen, jag har ätit, två mackor till frukost och sen frukt o kladdkaka,s en ahr ajg nt ätit ngt, men mamma är ute md kompisar nu, men pappa är på väg o hämtar henne och hon skulle köpa ngt på väg hem till mejj:D muuuums,, d blir då tjockismat"/

Vad ska ni göra imorn dåå??

Vi brukar nt fira midsommar så mkt, mest när jag var liten, imorn tror jag att d bara bli jag o mamma, syrran är hos henens killes morfarr typ och min bror ska säkert vara md kompisar, min pappa ska kanske jobba tror jag elr ngt annat, men vi ska äta jordgubbar och äta god mat, inte sill för min del! Urrrk!!!


Skriver mer sen, kanske...:P vi få se

Pussssw<3/S s s s s s s s SARA§

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0