Packdag

Heej alla bloggare;D

Idag så ska jag ha en liten pack dag. Jag ska packa tills imorn. Och sen ska jag försöka att hinna till gränby ikväll oxå.
Jag skulle vara md Melina men jag tror nt att jag hinner. O d är tragiskt för jag saknar henne skit mkt, har nt sett henne sen avslutingen 11/6 :'( *snyf*

D ska bli kul hos Maijas morfar:D,längtar jättemkt!:D<33

Jag har en musikvecka. På den så lägger jag ut många musikvideo(A), d kanske ni har märkt redan xD

En av mina nya favoriter är Buttons md Pussycat dolls, men jag har ju redan lagt ut den, men har kmr den riktiga musikvideon;)

Pussycat dolls- Buttons



Den här gillar jag oxå!! De är den bästa låten Hilary har gjort;)! Tkr jag (A)

Fast musikvideon är lite udda, men låten är faktist superbra!

Hilary Duff- With Love



De här är oxå bra;)

Jesse McCartney- Just So You Know



Den här gillar jag! För d är ju en discolåt! Jag har fösökt göra många danser till den här, hahha, har väl lyckas md nån nt för att jag kmr ihåg dom man aja xD Den här, den snabba verationen tkr jag är bättre än den andra:) Vad tkr ni?:)

Cascada - Everytime We Touch



Den här är gml, men skiit bra tkr jag:D:Dfett md kärlek så var Adam där och uppträde. Jag, Agnes & Maija stod nära sean!!:D Och när han sjöng den här så hoppade alla o sjöng md d var jättekul!! Och i discotältet så spelades den här oxå. Och då hoppade ALLA och ALLA sjöng md!! D var typ hundra pers på en yta där ungefär 60-70pers skulle få plats xD Men d var askul även man fick ganska många fötter på sejj  XD

Adam Tensta- My Cool



Den här låten är så sköäöön!!:D D är starandkänsla!!:D:D

Akon- Don't Matter



D får räcka md musik i d här inlägget! :D


Skriver mer sen!!

Ha de! :) :)§

Pusssw<3/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0