Snart äta dags:)

hej hej bloggen!<3

Idag så ska jag kanske vara md Erik. Jag skulle ringa han om han nt loggade in på msn som han nt har gjort, ska ringa han sen ska äta tocos först :)

Jag vet nt alls vad vi ska göra, ska kanske titta på film elr ngt (A)

Jag orkar nt skriva dag 4 nu, d tar ganska fort men jag hinner nt innan jag ska fixa mej osv.

Idag måste jag pcka upp oxå, alla saker som jag hade md till köping :)
D lär ta ett tag men d hinner jag idag iaf, men jag vet nt när Erik vaknar så när ska jag ringa han? hahah xD
Ringer han när jag är färdig ;)


Nu ska jag äta, men jag är nt hungrig, haha men man måste äta ngt kl är 20 i 3 lixom :p

D bliev ett litet inlägg haha XD

Skriver mer sen!


Pusssw<3/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0