Snart natti natti^^

Hejsan hoppsan:)<3
Hur äre?
Själv mår jag bra, är bara lite trött:)
nt så konstigt eftersom kl är halv tre^^,
Imorn, elr idag xD så ska ajg vara md Melina:)
Först så ska ajg tilh gränby med mamma för att lämna tillbaka linnet och lite så. Sen efter så ska jag träffa Melina, ska bara snacka lite mer med henne. Och efter så ska jag packa, eftersom jag åker till köping med mina älskus tilh min ena älskus (maija) morfar. Vi kmr ha sjuukt kul!!!:D:D
Vi ska bara, äta glass, vara vaken hela natten (not xD ahah<3) shoppa i köping och bara chilla i fyra dagar, ta d lugt lix;):p

Den här låten tkr jag é braao:d Vad tkr ni?:)

Pussycat dolls- Buttons. På den här videon är d live i London men den är bra utan live oxå:)


 Sen måste jag ladda upp den hära oxå för de var fortsättningen xD
Pussycat dolls- beep, den som jag ladda upp förut xD


Som har min drömkropp ahha, titta på deras lår!!:O ahahha åååh!!:D


Nu ska jag gå o sova snart, ska hålla på ett tag till och sen ska jag läsa lite och sen sova:)

Skriver mer imorn"!:D

Pusssw<3/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0