Sofia är häär<3

Hejhej bloggen!

Nu är sofia hos mejj. Vi höll på att titta på signs men sofia blev hungrig och ville ha en macka. Vi vaknade 13.55 jag kollade på kl (A)
Själv är jag nt hungrig, jag åt så jävla mkt igår! Jag vill nt äns räkna upp d (A) Men vi var upp till typ 4 igår, så man äter mkt på kvällen :p

Sofia ska kanske typ sovahär inatt igen:) För igår så sncakde vi typ halv tio till tio och då ville vi hyra film jag ba, aa, men lilljehallen är öppen. Men sen glömde jag bort att lilljehallen stängde kl tio. Bööhöö. Så jag ringde upp sofia. Hon ba okej, men jag kmr till dej snart, sen så la vi på och då ville jag gå till mackarna för att köpa lite godis (A) Så jag ringde sofia igen och ba: men vi åker till macken:) Hon ba okejj, jag kmr snart, jag ba: nej, asså jag ringer dejj när jag är färdig. (jag hade nt sminkat mejj elr ngt igår) Och sen så började jag sminka mejj, och då när jag blev färdig så ringde yttedörren (asså vi har porttelefon) och sen så kom hon. Så jag behövde skynda mejj. Sen cyklade vi dit och jag köpte en tablettask och två st banankolor :p och sofia köpte fem banankolor :p :p

Aja nu måste jag gå för sofia har ätit upp hennes macka. Och vi ska se klart på signs för vi hann nt se klart hela igår. Igår såg vi oxå jawbreaker och bring it on. Vi ska se bring it on igen efter signs (A) haha XD

Jawbreaker Signs Bring it on

[klicka för större bild]

Nu mååste jag gå.

Skriver mer sen!

Pusssw/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0