SOMMAREN ÄR HÄR!!

Heeej!!

SOMMAREN HAR KOMMIT!!!:D:D
D ä'r första dagen på sommaren!!!

Fett sköönt!! Jag har solat:D Men är inte färdig än. Jag vaknade kl .7 ida*gäsp*. Så jag somnade ett par ggr i solen, oopps. Men blev inte bränd:D
Nu snodde min mamma min solplats:(
hursomhelst.
Igår så tog min brorsa studenten!!!! GRATTIS<33
vi firade han igår:D
Först var vi i forsmark (eftersom han gick i skola där) där fick man tårta och såå.
Sen när vi kom hem var vi hemma i ungefär en timme sedan åkte vi och åt. på åkanten, vid ån.
image6 där åt vi.
Det var gott, och mkt!

Sen så slappa ja bara när vi kom hem, medans min brorsa var ute och festadae.. xD

Idaag, så vet jag inte vad jag ska göra, kanske vara md älsklingen' agnes<3

Annars ska jag bara vara hemma coh slappa, sola coh fixa. T.ex. duscha, städa (bläää), soola, m.m

Veckan kmr att bli softare än softast!


Måndag: Skolan: 8.30-15.10. Vi har musik, ska träna på vår avslutninglåt, Summer night. Ska hem efter och sola, elr göra ngt annat:D

Tisdag: Skolan: 8.30-13.50. Vi har "lek och fotbolls-dag". jag och sofia(<3) är ledare tsm. Så vår skoladag består av att passa barn:D

Onsdag: Skolan: 8.30-13.50. Vi har tre lektioner. Historia, bild och religon. bara bild är kuul!<3

Torsdag: Skolan, har sovmorgon till 13.10. Sen har vi kanske gympa till 13.50. Men vår lärare ska fråga gympaläraren om vi måste komma. Eftersom vi slutar direkt efter. Även han säger att vi måste gå ska jag inte gå!
Så hursomhelst kmr d bli LEDIGT!:D Ska typ hitta på ngt md b'vän<3

Fredag: LEDIG! Sveriges nationdag. Ska äta jordgubbar:D


Sköööönt!!

Nu ska jag ut igen. Solen väntar!!:D(#)


Puss på kinden<3
Sara

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, tisdag kmr bli fett kul:P

2008-06-01 @ 20:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0