Sooon!!

Heej!!<33

Har nt lkunnat skriva på ett tag, man har ju nt kunnar logga in och massa skit. Aja, när var d sist jag skrev typ den 5/6, vad har hänt sen dess..

Just d, i torsdags så var jag och agnes på bio<3 Vi såg, Brudens bäste man. Den var brao. Men vi höll på att komma försent, elr vi kom försent typ ett par min men aja. D är ändå bara reklam dom första tio minuterna *gäsp*. Efter d så åkte vi hem tilh mej och agnes sov hos meej:D

PÅ fredagen så var d ju Sveriges nationdag, coh d firade ajg med två av mina bvänner<3, Maija och Agnes, vi stack tilh lyssnarängen och badade:D D var fet skönt, men agens var tråkig hon solade typ hela tiden<3, maija och jag badade typ fem ggr, och agnes två:)<3 Sen så skjutsade vi hem Agnes och sen så stack jag och maija hem tilh mej coh jag packade. Sen så skulel vi åka hem till maija, men när vi kom dit så stängde dom dörrarna tilh tåget, och vi hade stressat skit mkt. Och sen så tryckte vi på öppnar knmappen och dom öppnade nt, sär tåg!! så ajg fikc damp:P:P
hahah aja, när vi kom tilh maija var vi där ett tag och sen stack vi ut och träffade några.

Sen på lördagen så badade vii<3 hos maija, elr nära maija, och sen åkta jag hem, och var md mamma:P

På söndagen gjorde jag typ inget, elr kmr nt ihåg vad jag gjorde:P Typ inget?

I går så var jag i skolan, jippie! not. Och var där, vår syslöjdlärare fick damp på mej, och sa att jag var dum i huvudet och så för att jag nt frågade om hjälp utan satt och snackade, ajg ba: JAHA SÅ JAG ÄR DUM I HUVUDET NU OXÅ ELLER?!?!??!?!! hon ba: neeej menade nt sååå!!! coh sen skrek vi lite. Sen idag så kom sa hon förlåt och börja typ gråta xD xD xD hahahaha

Idag spelade vi brännboll coh förlorade för att lärarna fuskade, och dom ska vara bra förebilder??

Aja, imorn är d avslutning och jag msåte duscha nuu, måste skynda för annars kmr mamma få damp:S


Skriver imorn, PUSS/saraa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0