Sovproblem

heej bloggare:)

Jag måste berätta om igår kväll. Jag gick o la mejj ganska tidigt faktist, jämnfört med dom andra dagarna. Jag låg i sängen kl 02.10. Och jag kunde nt sova. När ja la mejj så började jag läsa, jag var på sidan, ehm jag kmr nt ihåg men i typ mitten av boken, den är kort typ 128sidor(A), men jag läste ut den igår, jag somande runt fem. Så jag bara låg i sängen och tänkte på inget läste bok och målade naglarna(A) i tre timmar. Inatt ska jag iaf sova i min syrras rum(A) Då kanske jag soverbättre:)


På måndag så åker jag, Agnes och Maija till hennes morfar en liten bit utanför Köping:) Det ska bli kul, vi kmr dit på eftermiddagen elr lite mer åt kvällen. Och sen så ska vi stanna tills torsdag eftermiddag:D D ska bli jättekul, sen så ska vi åka till stan i köping och shoppa:D och sen ska vi bada och äta glass o jordgubbar (tror ja xD) Vi ska typ få en egen stuga och allt. Hennes morfar har typ fyra st stugor xD Jag längtar redan. Och jag måste göra en packningslista kom jag på nu, hahah xD




Nu så ska jag fixa mejj snart. Sen så ska jag ringa mamma som är på jobbet för att röja undan lite. Sen skulle jag ringa henne när jag är färdig så kmr hon och då ska vi åka till gränby(som är ett "köpcenter" i Uppsala, för dom som nt viste d xD) för jag ska lämna tillbaka ett linne på HM (d vet alla va d är? XP) och sen ska jag kanske köpa en mascara elr underkläder(A) elr ngt skoj:)

Nu ska jag börja välja kläder och lite så, ska ringa mamma snart;)

Skriver mer sen:D


Pusssw<3/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0