Heeeeej

heeej!!§§§

Igår satt min brorsa framför datan hela tiden så jah kunde inte skriva:(

Igår åkte jag och agnes tilh Märstaa, vi åkte ett tåget, och Maija och hennes kusin åkte tolv tåget. Sen så glömde Maija bort att vi inte hittade i Märsta..ochs en ringde vi och massa, sen så orkade hon itne komma elr visa vägen..men tills slut så kom dom och iv gick dit. Sen så avr bi där ett tag och sen så gick hon och henens kusin och dom som vi var med, som bodde där..Sen var jag och agens kvar, sen så när vi skulle gå så sa Maija fel väg, så vi gick runt i ungefär två timmar för att hitta!!!! Sen missade vi första tåget, och fick vänta och jag hade skiiiiiit ont i mina hälar för jag hade skiit mkt skavsår!!!! Så allt var SKIIIT!! Sen när vi kom tll uppsala(<3<3<3<3<3<33<33333) så gick vi tilh stan för att åka buss hem tilh agens pappa för hon skulle sätta på sej mjukisbyxor, sen åkte vi hem tilh mej, och tog d lugnt!!

Idaag, så ska jag vara med agnes<3

Hon är på väg hit tror ja, vi ska cykla runt och äta glass och typ sånt!:D
Sen ska vi typ hem tilh mej, sen ska vi äta pizza, om hon vill ha, mamma har köpt:D:D;D;D, mumms<3
Nu måste ajg göra mej färdig, jag har inte fixat mej elrt ngt sånt:Phahah och kl är 20 i två, opps..:$:P

Skriver förmodligen sen

Pussar<3//saraa§§

Kommentarer
Postat av: fröken elin

hej! det var en tjej som heter josefinb.blogg.se som fixat den. det finns många som lottar ut designer av bloggar och vissa som vill göra om dem för skoj skull. man kan ju fråga runt, men hon frågade mig:) ha en go dag!

2008-05-02 @ 14:40:59
URL: http://frokenelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0