Hej alla bloggare!:D

Heej<3

Mkt har hänt dom sista två dagarna både glada och mkt mindre glada saker.
# Min mamma fyllde år i tisdags.- Glad
# Vår kanin dog:(, han blev ungefär 8-9-10. Vi fick honom när jag var ungefär 3-4- Lessen!
# Ska få kusin/er, min morbrors sambo och han ska få barn:), och i hennes släkt så går det tvillingar, så d kanske blir flera!!:D:D



Igår så satt jag upp till kl 12 för att fixa md min kapitelbok. Och sen gick det nt att skriva ut, osis!


IDAG så fyllde/er Agnes år!!!!!! GRATTIS ÄLSKL 13ÅR!!:D
Vi sjöng för henne i hela matsalen, skiit kuul:D
Sen fick hon lite presenter, hon fick ett apr av sofia ochs en fick hon ett skit fint armband av mejh(A), men hon och jag ska kanske ut på lördag och ha skiiit kul, elr ska vi ha d på söndag elr sååå!:D


Nu ska jag gå ut och sola i d fina vädret innan det är borta!

Puss på kinden<33
Saraaa

Kommentarer
Postat av: Linnea

Tack så mkt! :)

2008-06-01 @ 11:33:15
URL: http://www.LinneasVardag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0